Kuzeymommms Pupis kışın demek ki 1500 üstü gelecek Allah sonumuzu hayır etsin bu ne ya böyle gerçekten yazık, eviniz hala sıcak o yüzden açmadık henüz ama 2 haftaya kalmaz açarız bizde
AngelMotherr Kuzeymommms yaz çıkana kadar indirim olacağı yerde bindirim yaptılar üstümüze çıktılar koşalım da ısınalım
shiningmother34 Pupis 1850 geldi 20 gündür yakıyorum 3+1 evim 2 oda bi koridoru yakıyorum orta derecede yanıyor :( bu kış çok zorlu geçecek
Melekzx Dilaraortacc bu 45 ne oluyor ya bende kombiyi 22.5 a açıyorum aynı şey mi bu değer çok fazla değil mi
BeSste Pupis ben Kars’ta yaşıyorum gündüz işteyiz 40 da çalışıyor yatana kadar açıyorum salon kapalı 4 Petek açık 60 m3 yakmışız 300 civarı gelir gecen sene 200 m3 e 300 ödemiştik