Pupis Sadec 3 haftadır en dusukte yaktik 780 lira gelmis kışın ne kadar gelecek acaba yuhhhh😱😱size ne kadar geldi
Esdoel Pupis bana da 377 gelmiş 3 haftadir falan yanıyor. Karşı komşum ise gece açıp gündüz kapattı 320 gelmiş ona da 😂
NoThing2Lose Pupis sizin niye o kadar yüksek kaçak kullanım olarak mı görünüyor iskanı varmı oturduğunuz yerin
Melekzx Dilaraortacc bu 45 ne oluyor ya bende kombiyi 22.5 a açıyorum aynı şey mi bu değer çok fazla değil mi
AngelMotherr Dilaraortacc kız şükür et arkadaşım 2 petek 50 de yakmış 1.250 yuh ya yuh yuh yuh yazık ya
Kuzeymommms Pupis henüz yakmadık ama geçen sene ne geliyordu merak ettim , yandık gerçekten nasıl geçineceğiz bu şartlarda
Mizmizmyrtle Pupis evet evim büyük ve en son katta oturuyorum dün gece açtım kapatmam daha gece gündüz 1500 den aşağı gelmez net
Kuzeymommms Pupis kışın demek ki 1500 üstü gelecek Allah sonumuzu hayır etsin bu ne ya böyle gerçekten yazık, eviniz hala sıcak o yüzden açmadık henüz ama 2 haftaya kalmaz açarız bizde
Sermec27 Pupis bize de 680 gelmiş 4 Petek yanıyor sadece birinin ısısı yüksek diğerleri düşük derecede yanıyor