Bana kalırsa hiç ısrar etmeyin zorlasa vermeyin bu arada devamlı sevdiği yemekleri verirseniz ileride yemek seçme olayı ile karşı karşıya gelirsiniz bu defa da ona çözüm ararsınız.si rahat olun ki oda rahat olsun.bebde oğlum için hiç ısrar etmiyordum baktım yemiyor yemeğini yada kahvaltısını mutfağa götürüp aynı tabağı 2 saat sonra önüne koyardım en son acikip yiyorlar zaten. Allah’a şükürmeyvesinden sebzesine balığından etine kadar her şey yer.hic düşünmem ve de bilmem oğlum için ne yapayım diye evde ne pişiyorsa o yenir bizde