Yagmuurr öncelikle süt vermeyi kesmenizi tavsiye ederim onun yerine kefir veya ayran daha yararlı. Meyveli kefir , meyveli ayran olabilir. Kendiniz yaparsanız en ideali. Çocuğunuzun gün içinde su tüketimi çok önemli. Bol su bol idrar dengesi olması lazım. Vücuda yeterli oksijen girmesi için. Vücutta oksijen dengelenirse acıktığını hissetmeye başlar. Oksijen yeterince olmazsa iştahsızlık oluşur. ( acık havada iştahın artması gibi düşünebilirsiniz) sabah kalkınca hemen kahvaltı vermeyin bir bitki çayı yapın , ya da içiyorsa normal su verin vücudu bi su alsın önce 1 saat sonra kahvaltı sunun. Her çocuğun favori bir öğünü olur mesela kızım kahvaltıda 1 yumurta zorla yer. Kitap okurum bi şeyler anlatırım vs vs anca 1 yumurta ama akşam öğününde güzel yer. Bende bilirim ısrar etmem. Favori öğünü belirleyip o öğünde daha sağlam şeyler sunun. Paketli şekerli gıdalar vermeyin, yeterki yesin de ne yerse yesin demeyin. Ana yemekle beraber pilav makarna vs sunmayın önce ana yemeği yesin ardından sunun. Yemeğin yanında ekmek vermeyin. Ara ögün olarak bi şey talep ederse bu meyve olsun ya da yiyebiliyorsa ceviz badem. Sizin ısrarınız yemek yesin diye degil su içsin diye olmalı. Bende sizin gibi çaresiz kalmış yemek yediremeyen bir anneydim , yine burda forumda şehrimde bir doktor önerisi gördüm ona gittim. Gerçekten su hayatımıza girince farkı gördüm. Umarım yazdıklarımın faydası olur 🌸🌸