Benim oğlumda 18 aylık ve bizde neredeyse 1 yaşından beridir bu sorunu yaşıyoruz. Ben pek inatlaşmıyorum, ama babası zorla yediriyor.ben Kendi haline bırakıyorum. Domates, salatalık, meyve, özellikle elmayı çok seviyor, yoğurt. En çok yediği şeyler. Üzülüyorum bende. Onun için yaptığım yemeklerin çöpe gitmesine de ayrıca üzülüyorum. Kan değerleri için gittiğim doktor diş çıkarıyor ve atak dönemindedir dedi. Tek tesellim her gün bir defa da olsa kaka yapıyor oluşu. En azından aç kalmıyor yine de diyorum.. Tabi bu duruma bağlı olarak gece de saat başı uyanır oldu. Önceden sadece acıkınca uyanırdı. Karnı doyunca uzunca bir müddet uyurdu. Tabi yine zorlanmazdım ama 7 aylıkta hamileyim. Zor olan süreci daha da zorlaştırdı bu durum. Ne diyelim Allah büyük, belki bizi şaşırtırlarda kendiliğinden geçer bu iştahsızlık. Yoksa şekerimde var, insülün kullanıyorum, her gün bu stresle nasıl başa çıkıcam 😒