anayimbennana bence harika bir annesiniz ❤️Bu süreç çok normal ve çok zor geçeceğini kendinize sürekli söyleyin, bizde koliltik çaresizçe 3 ay çok şey denedik herşey yaptım
Benden size tavsiye bir kaç önerin olarak nurse gaz damlasını kullandım
- martta doğum yaptım ama kat kat giydirmedim pamuklu kıyafetler giydirdim rahat etmesi gerekiyor
- kiraz çekirdekli kemer aldım ama kalın ağız bezlerini. Daha çok kullanıyorduk ütüyle ısıtıp kar ona koyuyordum
- emzirme pozisyonu çok önemli hava yutmasın ( benim genelde bundan kaynaklı gaz problemi vardı) ve biberon doğru tutun hava gelmesin mamayı çalışmayın köpük olmasın
*ayaklarını muhakkak sıcak tutun masaj yapın her beslenmede gaz alın ben artık kabullenip hepsini sırayla yapıyordum 4. Ayda bitti gitti birden
Allah sabır veriyor hiç canını sıkma kimseyi duyma sen çook iyi bir annesin 2 tane sana muhtaç bebeğim var ve ilerde güzel zamanlarınız olacak ❤️