anayimbennana merhaba, biz şiddetli kolik geçirdik, 4 ayımız bitti rahatladık o zaman. Size şunu söyleyebilirim, hiçbir ilaç vs koliği geçirmeyecek. O saat geldiğinde bebek ağlayacak maalesef. Ama hafifletmenin yolunu söyleyeyim. Birincisi biogaia gaz ilacı değil, prebiyotik. Bağırsağı çalışsın diye. Gaz ilacına gelince piyasadaki bütün gaz ilaçlarını denedik. Sab simplex’ten, nurse’s harvey’e kadar. Bebeğinize hangisi yarar bilmiyorum, onu deneyerek görürsünüz. Ancak nurse’s harvey bize az da olsa iyi gelmişti. Bu arada biogaia’yı sakın bırakmayın. Çünkü 2 3 haftada anca etkisini gösteriyor. Gaz ilacını ona ilaveten kullanıyorsunuz. Allah kolaylık versin. Zor ama geçicek inş 🙏🏻