anayimbennana ben anlamadim günde 3 kere kaka yapması normal değil mi benim kızım da 2 aylık gunde ya 2 ya 1 yapıyor. Onunda gaz sıkıntısı var. Öncelikle şunu söyleyeyim. Büyük kızım kolikti. Denemediğim şey kalmamıştı en son biogai ve sap simplex bira iyi gelmişti. Ama hiçbirsey tamamen geçirmez
Doktoru sindirim sistemleri tam olarak gelismediginden tamamen geçmesini beklemeyin 3 -4 aylıkken geçer bazı çocuklarda 6 aya kadar bazılarında 1 yada kadar sürer nadir olarak demişti. Tam 3.5 aylıkti geçtiğinde. Ama öyle böyle değil akşam 7 de bir başlardı ağlamaya sabah 7 ye kadar ağlardı durmadan uyku yok bisey yok. Sonra çok şükür geçti. 2. Kızımda şimdi okadar değil ama gaz sancısı var
Doktoru biogai ve sap simplex sonrada nursel harwey colex şurup verdi. Mama ve meme şeklinde gidiyoruz bizde. Çok bi ise yaramadı sonra doktor değiştirdik. Hepsini kesti. İçeriğinden emin olamadığım o damlaları veremem dedi. Sadece prebiyotik olarak biogai ve saf zeytin yağı sabah akşam dedi. Büyüdükçe azalıyor şimdi daha iyi. Birde gazını bir kere çıkarmak yetmezmiş 2- 3 defa çıkardıktan sonra yatirmaliymisiz bunu söyledi. Zamanla geçer üzmeyin kendinizi. Bende iki çocukla çok zorlanıyorum. İlk kızımın kiskancliklari falan zaman zaman bağırıyorum maalesef. Ama bizde insanız olacak böyle şeyler. Mükemmel anne mükemmel insan diye bisey yok elbet hatalarımız tahammulsuzlukleriimiz olacak. Rabbım sağlıkla büyümelerini nasip etsin tüm evlatlarımızın inşallah 🤲🤲🤲