Cennet_kusu2891 çok teşekkür ederim 🙏🏻
Othello amin Bacım alıp denicem bakalım
anayimbennana evet çok pahalılar ama çözüm için her yerden deva bekliyor insan 😫
EYEY öyle öyle bacım napcan yeter ki iyi olsunlar 😔