Bebekte enfeksıyon tekrarlanıyorsa evet sünnet olması gerek cevremde cok var boyle ama genelde 3 ve 6 yaş arası sünnet önerılmıyor. Cnku o aralıkta cocuklar pipilerıyle cok oynar keşıf ederlermiş dıye duydum. Yapılacaksada muhakkak genel anastazıyle yaptırmanızı önerırım