Benim oğlum 2 aylıktı oldu ilk çişlerini yaparken ağlıyorlar birde uyuşukluk geçince ağladı ama emzirdiğim de sakinleştı ilk gece gectimi bişey kalmıyor sornasina vazelin, antibiyotik krem ve kantoron yağı gazlı bezi bu üç karisimdan sürüp pansuman yaptım doktorumuz öyle dedi birde deriyi ileri geri yapmamızı söyledi çünkü yapışabiliyor hiç pansuman yaptırmayan doktorlarda var doktorunuz sizi yönlendirir zaten yemin ediyorum 3 güne hiç birşeyi kalmıyor içini ferah tut çok ağladığında calpol şurup gerekirse ağrı kesici fitilde kullanabilirsin çok ağlar huysuz olursa insaAllah çabucak olsun bitsin Allah yardımcınız olsun 🙏