Eyug YigtnAnnesi Benim oğlum da yarın sünnet olacak ama 4 aylık daha 🤣 kolaylıkla sağlıkla olur inşallah 🤲
YigtnAnnesi Eyug Vallaha bende sana yazacktm öksürük vardi yigitte almadilar genel anesteziye senin oldumu
Eyug YigtnAnnesi Geçmiş olsun kıyamam ya bebeler hasta olmasın😢Oldu bizim ki 1 de geldik eve akşam 8 e kadar çok ağladı uyumadı perişan oldu resmen :( Sonra sızdı diyebilirim şimdi de 1,5 saattr zor uyuttum ama yarına toparlar diye düşünüyorum
YigtnAnnesi Eyug Kaç yaşında seninki kuzum bide şey ne verdiler genel mi oldu zor demi vallaha bende o kdr bekliyorum 🥲
Eyug YigtnAnnesi 4ay 11 günlük canım genel olmadı küçük diye sadece uyuşturup yapıldı. Sünnet olurken hiç ağlamadı eve geldikten sonra akşama kadar çok zor oldu ama çiş yapmayı erteledi canı acıyor diye 6 saat yapmadı çok yemesine rağmen ama ilk idrardan sonra çok rahatladı inşallah seninki de çabuk toparlar.