Rumii 😅😅 aynısını yaşadım bir süre. Ben de Sleepy natural kullanıyorum. Dedim markadan heralde aldım Prima en bahalısından ama baktım ona da zıçıp taşırıyor.. Sonra yine Sleepy bir beden büyük aldım ve sonuç bombastik🤓
Genel anlamda bok taşmaları azaldı baya. Bez küçülünce çok taşıyor malesef. Bir büyük beden zamanınız gelmiş. Biz de yakın kilodayız siizn bebişle ve uzun zamandır 4numaranın maxi olanı kullanıyoruz
Bu paket bitince 5 numaraya geçicem hatta ben..
Abartı dolu dolu zıçtığında ve anakucağındaysa nadiren de olsa taşıyor ama normal o kadarı😁🤟🏻