Rumii Ay kızlar nolur yardım yaa son 2 haftadır bebeğim ishalde olsa normalde yapsa kakasını her türlü taşıyo üst baş değiştirmekten o lekeleri çıkarmaya çalışmaktan gına geldi sleepy natural kullanıyoruz bu arada ne önerirsiniz prima alıyım diyorum oda çok pahalı
Caglarass Rumii Sırt üstü yatarken yapiyosa her bez taşırıyo malesef. Ben fark ettiğim an yüz üstü çeviriyorum 😂
Rumii Caglarass valla sırt üstü yüzüstü emerken ne zaman yaparsa yapsın çıkıyo ama özelliklee ana kucağındayken fecii oluyor ya bu ara oturtmayada başladım otururken yapıncada çok çıkıyor malesef
Rumii RainOverMe valla 5 ayımıza giricez en son tartıldığında 7500 kg du uzun zamandır 4 numara kullanıyoruz
pogacayanakk Rumii sleepy nin farklı serileri var bio natural ve ecologıc bunları da deneyebilirsiniz çok daha iyiler
Minzilikuymak61 Butun bezleri denedim bende, cok yasadim Tek çarem molfix oldu cok şükür rahatim suan
Rumii Minzilikuymak61 bende molfix denemeyi düşünüyorum bedenleri nasıl acaba biz 7500 kg ya 4 numara kullanıyoruz sleepyde gerçi şuan 8 kiloyu geçmiştir heralde
1morportakal Rumii Valla ben pampers harmonie kullanıyorum primanın o da ama aynı sorun bizde de var. Her kakada taşıyor. Yok herhalde bunun çaresi. Belini kıvırmayı bile denedim yok yani beline kadar çıkıyor kakalar. Üstelik öyle çok çok yoğun kaka yapmasa da
Rumii 1morportakal aynen bende kıvırıyorum fayda etmiyo hatta belinin oraya pamuk bile koyuyorum yinede kıyafetlerine bulaşıyo malesef. Daha önce prima aktif bebek kullandım pek sevmedim kokulu felandı eşimde premium care deniyelim diyo sürekli kıyafet yıka et aynı şeye geliyorvalla
Nls Benim bebeğimde 5 aylık kaka yapınca bizimde çıkıyor bezden ama prima premium care kullanmamıza rağmen yanlardan taşma yapıyor.Bence bezler kalitesiz.🙈
Coccinella Rumii aynı sorunu yaşadım sleepy bio natural kullanıyordum prima premium care aldım sıvı kakayı emen tek bez bence
RainOverMe Rumii 8 max 9 kıloda 4+ kızımı sıkıyordu artık kucuk gelıyordu. Bı buyuk beden deneyın bezden memnunsanız sızdırma kucuk geldıgı ıcın oluyordur belkı. Boyları uzadıkca bez kısa gelmeye baslıyor 4 artı degıl de 5 daha uzun olur bebıs ıcın tasma olmasın dıyrosanız. Onun dısında normalde bebek ustune yatınca hareket ettıkce yukarı cıkar kaka. Bez Ne kadar uzun olsa da yınede tasabılir
kutlaym Rumii bebeğim 11 aylık doğdundan beri ara ara diğer bezleri de denedim, prima premium care kullanıyorum, hiç taşma yaşamadım doğru beden kullanıyorsanız bir şans verin bence
Minzilikuymak61 Rumii oglum 12.13 kilo suan 5 numara kullaniyor diger bezlere gore bi tik buyuk 4 olur diye düşünüyorum size