Rumii ben confy kullanıyorum herkes bilmeye bilir hiç taşırma sıkıntısı yaşamadım istanbul’da Anadolu yakasında hakmar Mağazacılık var ayrıca orada çalışıyorum oradan alıyorum, bim gibi kendi marka bezleri, şuan 4 numara kullanıyorum gayet memnunum, birde önlem kullandım oda çok çok iyi