Meralaliecrin gerçekten çok büyük umut oldunuz bana şu an çok teşekkür ederim 🙏🏻
Yalnız şuna takıldım sizin bebeğe beyin mr ı ne zaman çekildi ?
Bize söylenen 1,5 yaşını beklememiz çünkü o yaşa kadar beyin gelişimi devam eder o zamana kadar tam sonuç vermeyebilir dedi doktorlar
Bunu da teşhis için demediler teşhisi koydular zaten ama beyindeki hasarın boyutu için 1,5 yaşını bekleyelim dediler.