Deletedmom200 ben ilk avcılar hastanesinde nörolog dr gülseren aslan a gittim
Ertesi gün de prof dr serap uysal a gittim
İkisi de beyin mr ı için erken, beyin gelişimi 1,5 yaşına kadar devam eder o yüzden 1,5 yaşında çektir dediler
Size de çok geçmiş olsun, zaten takip ediliyormuşsunuz. Bişey yoktur inşallah.
Ben de dr ların abartması diye umut ediyorum .