Sevgili anne,Allah tez zamanda şifa versin yüreğini ferahlatsin insallah ,bikac bisey eklemek isterim eğer çocuk 4.ayda basını 45 derece tutamıyor 7.ayda dönemiyor 8 9 aylık destekle dahi oturamıyor 1.5 yaş tay tay yapamıyorsa mutlaka çocuk norologuna götürelim