Canım bende de olmuştu hastanede sağdırmaya bile gittim sürekli sıcak suyla veya sıcak havluyla kompres yapıldı . Emzirmek sağmaktan başka çaren yok bebek büyüdükçe düzene giriyor ilk başta birden süt indiği ve bebek hepsini içwmwsiği için normal sen sürekli sağmaya bak ama elektrikli alma şansın varsa al daha kolay