mucizeminnosum keşke elektrikli sağöa makineniz olsaydı mastitte elle sağmanoz sizi rahatlatmaz bende olmuştım ikisinden de süt gelmedi ateşlendim sıcak soğuk komplex yok lahana yaptağı falan hepsini denedim ki benimde sol göğsüm yara olmuştu ortalığı inleterek emziriyordum emzirirken komşılar duyulrdu sesimi, hastaneye gittim serum yedim ertesi gün hemen düzeldi tıkanıyor kanallar malesef ve doktor dedteği olmadan zor açılabilir onyüzden kendinize eziyet etmeyin gidin hastaneye. Elektrikli pompa edinin bence ve yara için her emzirme sonrası sarı kantaron yağı sürün silikon kapak alın daha uygun ben öyle yaptım takın emzirirken yıkayın her ekzirme sonrası mutlaka kantaron yağını sürün 1 haftaya yaranız düzelicek elin olun ama aksatmayın her emme sonrası sürmeniz lazım. Bu yağın geçiremediği hiç bir yara yok bana doktor söylemişti gerçekten de bir sürü kremler zeytinyağlarındenedim 1 ay geçmedi kantarondan sonra geçmişti. Çok geçmiş olsun inş atlatırsınız.