Merhaba anneler 25 günlük anneyim ve sol göğsümü bebeğim ilk zamanlar hiç tutamadığı için sanırım şuan mastit oldu sonradan tutabildi ama göğsüm çoktan dolmuştu heralde elimde avent manuel pompa var ancak göğüs ucumu mahvettiğinden sağımda yapamıyorum göğsüm çok ağrıyo bebeğime o göğsümü de veriyorum ancak canım çok yanıyo emzirme sırasında da sağlık ocağındaki ebe elle sağım yap dedi ama öyle denediğimde de çok az süt geliyo tıkalı olduğundan mı bilmiyorum o göğsümü nasıl boşaltabilirim fikir verin nolur