Kars6761 benim bebeğimde de aynı durum vardı mama değiştirdim biberon değiştirdim tahlil tetkik her şey yapıldı ve doktor en sonunda beni azarladı tamamen senden kaynaklı sen stres yaptıkça çocuk içmiyor sen mutlu ol rahat ol o da olur dedi.her beslenme öncesi aynaya bak gülümse öyle git yanına dedi İçmiyorsa ısrar etme 3 saat bekle acıkacak ve illa ki içecek zamanla miktarı da arttıracak dedi ve haklı çıktı şimdi ben mutluyum bebegim mutlu ve içiyor.