Ece51020
Yumurta yedirdim bişey olmadı , yogurtu da az da olsa veriyorum genelde ara öğünle muzla veriyorum , 1 yaşında sonra herşey oturmuş oluyor , benim bebeğim başlarda hem emiyordu hemde mama alıyordu sarılığı olduğu için başta mama da verdim sütümde çok yoktu zaten , alerji olunca meme reddi yaşadım mamayı da aynı şekilde emmeyince sütüm azdı zaten iyice gitti bende çok stres oldum zaten ilk bebeğim olduğu için