Ah kızlar neler yaşadım ne paralar döktüm ne doktorlara gittim bu sebepten🤦🏻♀️ Doğduğundan beri emmek istemiyordu bebeğim ne meme ne biberon. Yaşamayan bilemez yemeyen bebek nasıldır. Doktorlar bebekler iştahsız olmaz ama şuan bir sıkıntı da gözükmüyor diyerek bana bir çözüm sunmadıkça odalara kapandım ağladım. Böyle aylar geçti. Profilime girin her “bebeğim yemiyor” forumunda çare aradım. Ne yaptıysam yemedi 5 aylık olana kadar ayda 300-400 gram aldık sadece. 1 aylık bebekler 90 ml içerken benim 4 aylık bebeğim hala 90 ml mamayı bitiremiyordu taaa ki 5 aylık olana kadar. Şuan 6 aylığız ve bu ay 1 kilo almışız. Peki neler yaptım;
5.ayda ek gıdaya başladım
Artık telefon dikkatini çektiği için iki aydır mama saatlerinde bebek şarkıları açıyorum kukuli felan ekrana bakarken anlamadan mamayı tamamen bitiriyor.(ekran zararlı biliyoruz ama aç kalmasındansa günde 15-20 dakika ekrana bakmasında sakınca görmüyorum)
Biberonu lansinohla değiştim önceden avent kullanıyordum
Her mamayı denedim en çok aptamil içtiğini farkedip aptamilde sabitledim
Doktorlar artık gece beslenmesine gerek yok demesine rağmen kilo alması için hala geceleri 3 saatte bir alarm kurup yediriyorum
Biliyorum çaresizlik çok zor ama büyüdükçe daha iyi oluyor her şey. Hala diğer bebekler gibi yemiyor hala 120 ml mama içiyor ama en azından bi şekilde içiyor. Sabredin.