dddy bence kullanılmalı bebegim şuan 2 bucuk aylık resmen kurtarıcı dışarda olsun evde olsun uykuya geçişlerde falan..Öyle anne memesini tutmama gibi bir sıkıntıda yok olmazda bence cünkü acıkınca asla emzigi kabul etmiyor bas bas bagrıyor 😁 ilk kızımda da bilerek kullanmadım cahillik etmişim diyorum şimdi