mucizem dddy Benim kızım 4 aylık bu zamana kadar hiç vermemiştim. Kendi de almamıştı. Ama uykuya geçişte o kadar ağlıyordu ki bir gün çaresizlikten deneyim dedim tekrar verdim. Bu sefer aldı. Sadece uykuya geçişte veriyorum. Uyuyunca kendi atıyor.
GzmLna tgc bende çok zor alıştırsım bir sürü slikon emzik denedim tutmadı en son chico nun kauçuk emziğini aldı
GzmLna dddy chiconun kauçuk emziği çok güzel yumuşak hemen alıyor biraz fazla kirleniyor sürekli yıkamak zorunda kalıyorum ama tutuyor en azından 😊 diğerlerinde denemediğim kalmadı slikonların hiç birini almadı
betul benim oglum 3 aylik bende veriyordum facede emzirme akedemisi diye bir grupta emzik nedeniyle memeyi birakan cok olmus 2 haftadir vermiyorum simdi daha cok emiyor iyikide biraktirdim emzikle uyuyordu gece uyanmadan simdi emmek icin uyaniyor cok zorlanamiyorsa vermeyin derim
Gulsah4141 dddy bende kızım doğduğunda vermiştim tutmuştu sonra öğürmeye başladı bıraktı emmiyodu bi sürü emzik aldım hiç birini istemedi 4 ay 4 günlüğüz fatoş emzik almıştım geçen hafta 4 gündür onu emiyo ve sadece anne sütüyle besleniyo 😊
SemaOnur dddy Kesinlikle vermelisiniz özellikle dısarıda büyük kurtarıcı bebegi sakinlestiriyo ben bütün emzikleri denedim ama ultra softu tuttu bebegim
ygmr dddy bende 4 ayda tutturdum ugrasmaktan gına gelmisti artik uykuya gececgi zaman alio yoksa hic almaz cok ii gelsi bana
Pnrnhr dddy sizinkinin ihtimali varmış hala zaten bizimki 3ayı geçti artık uğraşmayı bıraktım boşuna bi sürü para verdiğimle kaldım o kadar emziğe😬
Deletedmom266 Frida tek bir emzigi tutturmakta israr edin diyorlar.cesitlendikce emzigi reddetme suresi uzuyormus.bendede 4gane var.yaklasik 200tl para hafcadim.ama sadece birinde israr ediyirum suan
GizemAtakan dddy eemzik olmadığını düşünmek istemiyorum bile biyük kolaylık ben çok menunun kızımıda emzikle büyüttüm emzik olmasa halim haraptı :) mememise gayet güzel emiyor o reddetme durumu biberonda olur emzikten mama gelmediği için olmaz
ArasinnAnnesi dddy ben çok memnunum canım tavsiye ederim aventi her bebek kabul etmiyor sanırım benim ki etmedi mesela.