dddy 1.ayına kadar bilinçli olarak vermedik bırakması kolay olur diye , ama İnan dayanamadım ne uyuyordu ne arabada ne dışarıda duruyordu bizde verdik ama ilkten almadı öğürdü sonra pes etmedim emzik değiştirerek denedim aldı ve bende rahatladım dışarıda ağlarsa emzikle sakinleştiriyorum 🤗 emme refleksini geliştirdiği için beni daha güzel emiyor çok şükür şimdilik hiçbir problem Yok aksine rahatlık var 😍😍😍