Abcdfg lütfen içinizi ferah tutun. Kapanadabilir. herşey Allah’tan. Benim bebeğim açık kalp ameliyatı oldu. Kalp deliğinin kapanma ihtimali yoktu anne karnında 20. Haftada öğrendim. Çok üzülmüştüm ama ameliyattan başka çare yoktu benim de güçlü olmaktan başka çarem olmadı. Fetal eco yapan doktorumuz şöyle demişti. “ bir saniye sonramızın garantisi var mı? Merdivenlerden düşüp yada kaza geçirip sakat kalmayacağızın ya da sağlıklı bir bebek dünyaya getirip daha Farklı bir hastalığa yakalanmayacağının?” Bu sözlerle kendime gelmiştim. Çok haklıydı. Üzülmeyin o kadar çok yöntem varki belki minimal inzivaziv yöntem de uygulanabilir. Çok kıymetli hocalarımız var alanlarında uzman. Rabbim şifaların en büyüğünü versin. Herşey geçip gittiğinde hiç yaşamamış gibi olun bu günleri.