Mrsmom glfzltt Hayır bi ara deliklerden biri büyüdü biraz ozman başladık ama devam ediyoruz 3 aylıkken başladık üfürüm de var ve nefes alışverişimiz fazla hızlıydı normale göre doktorumuz hem rahatlatır diye verdi lasixsi daha sonradan verdi
glfzltt Mrsmom bu süreçte nefes alışverişi hızı düzeldi mi hiç?? Bizim bebiş de hızlı nefes alıp veriyor