Abcdfg öncelikle çok geçmiş olsun inşallah hic bişeye gerek kalmadan kapanır kendiliğinden benim bebeğim ağır kalp hastası canım seni endişeni anlayabiliyorum kalbinin sag tarafı gelişmemiş asd vsd var dı bizim vsd kendiliğinden kapandı asd duruyor biz ameliyat olduk ama şunu söyleyim sana kalp hastalıklarının en basiti delikler yani ameliyat olsa bile söyle düşün en azından tedavi olabiliyor sonu var ama doktor bize sonu yok dıyor hastalığının bi ameliyat daha olacağız biz ömürleri uzun olsun inşallah sen içini ferah tut iyi bi hastane seçimi önemli..