Zlm Abcdfg en azından kontrol edip bı çözüm sunabiliyolar bu kadar üzülmeyin biraz daha dikkatli olur belki ilerde hayatında şu an birşey diyemem ama çözümü var üzülmeyin
3anneelif Abcdfg canım içini ferah tut benim bebeğimde de vardı kapanır diye beklettiler 10 mm oldu kapanmadı şimdi dört yaşında geçen hafta ameliyat olduk eve geldiğimiz günden beri eski hali gibi hiç yatmadı büyük ameliyat atlattığı halde bide kapakta sorun vardı bizim aynı anda ameliyat ettiler ama tabi ben bu kadar önemli bilseydim bebekken ameliyat ettirirdim bu kapanmayan türden olanlar doktorlara danış kapanmayacaksa bebekken yaptır daha kolay
3anneelif Abcdfg bide bizimkinde sıkıntılı yerdeydi hatta bayağ alttaymış ameliyattan sonra dedi doktor iyi ki de yapmışız tam zamanında dedi sen korkma çaresine bak boşa zaman geçirme
Cyabanova Abcdfg bebeğimde 30 günlükken 7milim asd gördüler hatta kirli kan temiz kana bulaşmış kalbin şekli değişmeye başlamış en iyi ihtimal anjioyla oraya şemsiye takacağız ama yeterli gelmeyebilir açık kalp ameliyatı gerekebilir dediler şu an 8 aylık 2 hafta önce kontrole gittik 3milime düşmüş. Mucize gibi.. bundan sonrası kendi kendine kapanır inşallah dedi doktor. Bebeğini çok iyi besle iyi kilo aldır. Deliğin kapanmasında bebeğin kilo alması çok önemli bir faktör. Bu arada geçmiş olsun sizede
glfzltt Gizemcbc benim bebeğimde 37günlük 5 mm vsd var şehir hastanesine gidiyoruz Denizhan hoca bakıyo , zor kapanır dedi ben başkentte de kürşat hocaya takip ettiriyorum o da aynı şeyi söyledi bakalım Allahtan umut kesilmez , sizinki vsd mi
Gizemcbc glfzltt bizim asd vsd hepsi vardı damarları tersti uzundu şükür ameliyat oldu Denizhan hoca İbrahim hoca teşhis koydu. Doktorlardan çok memnunum Kürşat hocayı da çok duydum inşallah kapanır allahtan ümit kesilmez oğlum bi mucize çok şükür dua edelim. Siz de kendinizi üzmeyin anneyi hissediyorlar
glfzltt Abcdfg size 2si kapanır biri zor demişler , zor dedikleri nerdeymiş tam olarak? Bize de öyle dediler çünkü