Banyo yaptırın ihtiyacı var cunku benım bebeğimin de yarısı kalmıştı yıkadım iyice kuruttum orayı gazlı bezle kuruyunca yavaş yavaş temizledim orayı sonra kalanı da kendiliğinden dışarı attı endişe etmeyin o da kuruyup atıyor kendini ıslak bırakmayın yeterli