findiklibadem kiz 17 gündür nasıl banyo yaptırmasın ya. Ben doğum yaptım ertesi gün hemen yıkadım. Göbek bağınıda güzelce kurula ıslak kalmasın bişi olmaz. Göbek bağı 3.4 gün hemen attı tabi biraz kanama iltahap oldu ama attı bizimde biraz içinde kalmıştı zaten kuruyunca kendisi çıkıyor atıyor yani göbek.