Zhdsngz findiklibadem tekrar doktora görünseniz iyi olur ben doğumdan sonra 2 kez K vitamini asisini tekrarladım göbeği bu şekilde iyilesmediginden
Seyrantoprak findiklibadem ben göbek bağı düşmeden 3 günlükken yikamistim oğlumu hiçbir sorun da olmadı çok şükür asla sorun yaşamadık. Ha direk su degdirmemeye çalıştım ama az da olsa değiyor birşey olmuyor.
Zumrakarakiz findiklibadem bisey olmaz canım bant yapistirmasan da olur yıkadıktan sonra iyice kurulasan yeterli
mel- findiklibadem bir daha yakılması gerekebilir canım bizimkini 2 kere yaktı. Olmazsa 3.yü yakarız geçmezse çocuk cerrahına gidersiniz demişti. Ne yaptınız götürebildiniz mi doktora?
findiklibadem mel- götürdük evet yakmadı baktı görüntüye artık yıkaybilirsiniz dedi bygun yıkadık bizde cok sükür Fıtık var biraz göbekte ama zamanla geçermiş
OzlemCann findiklibadem ben yurtdisindayim benim ebe dogdugunun ertesi gununden itibaren hergub ysptirdi hic bir sorun olmadi ona rsgmen 5 gunde kurudu düstü göbek bagi