BilalCivan kesınlıklıkle bulasıyor masallah biz sulalecek yakalandık resmen ve 8 ayda anca kurtulduk oda %80 kurtulduk ben kasınmaya basladıgım gunun ertesı gunu kısarak gittim resmen 40 gunluk bebegım vardı doktorda bana karma sabah aksam kremi verdi emzırdıgım İcin ıcerıgını hafif vermıs bebegınde de olursa kullan dedi neyse kullanıyorum kasıntım gectı ama bitmedi bıraktığım an basılıyor kayınvalıde şerde kukurtlu karma Bı krem yaptırmıs gecmeyınce ondan gonderdıler 4 gun geceleri kullandım 5. Gun herseyı sokup yıkadım kendimde dahil uzerımı 4 gun boyunca aynı elbise vardı onuda attım evı kırkladım 5gun surmedım 6.gun tekrar basladım 9.gun yine herseyı sok yıka kendimde dahil uzu tamamen kurtuldum sonra Bi kav ay gectı memleket gitmek zorunda kaldık tabi saklayanlar olmuş onlardan yine bulastı yine aynı seyı tekrarladık gectı bu surede bebegımde de oldu inada benim ilk doktordakı kremleri kullandım fayda etti esime hıc bulamadı diyorduk 8 ay sonra oda tutuldu kotu bulastı onunki daha zor gectı bunun en onemlı kuralı dikkatli temizlik ve evde kim yasıyorsa onlarda olmasa bile kullanmaları gerekiyor yoksa gecmıyor bana bulasmamıstır demeyin kulucka suresi 4 5 aya kadar bile surebılırmış