BilalCivan evet canım banada herkes yakalanmışsan bile üç haftada bir ayda anca belirti verir dedi birde bebeklerde özellikle kafa içlerine yüzüne kadar yara oluyomuş çokta zor geçiyormuş kortum baya ama ben paronayak oldum resmen kaşınmayan yerlerim kaşınmaya başladı psikolojikmen çünkü hemen sağlık ocağına gittm doktora durumu anlattım bana önlem olarak bu losyonu verdi hemen kızıma ve kendime sürdüm onun oturduğu koltuğu falan zaten o gider gitmez silmiştim içime kurt düşmüştü çünkü bence sende beklemektense tedbirini al benim kızımı falan kucağına almamıştı bide yinede dayanamadım her ihtimale karşı seninkini öpmüş temas etmiş sonuçta