Merhaba arkadaşlar biz henüz yakalanmadik ama gorumcemler uyuz deli gibi kaşınıyorlar bı kaç defa ilaç kullandılar. Her yere gidiyorlar kimseden geri cekmiyorlar bana bile geldi oğlumu kucağına alip öptü. Ne kadar yapma desemde normal bir hastalık gibi diyor bulassa su kadar kişiyle temas ettim onlara bulaşır diyor. Yakalanan arkadaşlar nasıl yakalandıniz ne zaman belirti verdi. Temaslı olduğumuz için ilaç kullanmamiz gerekir mi ? Sorum bu yardımcı olursanız çok sevinirim