Asyece inşallah değildir ya çok zor bir hastalık kovitten daha korkunc bence kovid olsak en azinda kendi kendine geçiyor. Bu tam bir çile.
Sivilce gibi degil ama sivri sokmuş gibi.
Cildiyeye randevu da yok. En iyisi pazartesi erkenden gidip sıra alıp doktora cikicam. Bu suphe korku beni mahvetti. Evdende çıkmıyor korkuyorum baska birisine geçer diye. Yetiskeniz kendimi dert etmiyorum ama söz konusu çocuk olunca cok üzücü.