elizabeth zaten alınmıyor ki zamana bıraktık ama olmadı fiyatlar uçtu.. kesinlikle çok doğru araba da Bi nevi birikim.. Ya ben takmıyorum altın sadece Bi tane bileklik takıyorum bide yüzük ağırlık oluyir sanki üstümde taki takınca normal taki da takmıyorum pek ama doğru dedin bak bu bende de oldu altınlar var ya sanki arkamda saray banka falan var gibi 😁 güvence önemli tabi