Evlendiğimizde(5.5 sene evvel) altınlarımı bozdurup altın hesabına yatırdım sonra da kızım oldu ona gelen hediyelik altınları da ekledim, niyetim hep ev almak olduğu için araba almaya hiç yanaşmadım, 5 kere TOKİ’ye başvurduk çıkmadı, 6. Ya da başvurduk bakalım 😂😂, krediye de bulaşmak istemedik sonra ev hayalimizden 3 sene sonra vazgeçtik aslında vazgeçmek zorunda kaldık dedik eşimle olmuyor böyle araba da ihtiyaç çocukla özellikle, araba aldık borçsuz harçsız 90 bine aldığımız araba şuan 300/330 bin arası ediyor arabada yerinde saymadı neticede o da arttı, TOKİ çıkarsa satacağız arabamızı peşinatı vs vermek için 2,5 senedir bindiğimiz de yanımıza kar kalacak ama şuan araba almak için doğru zaman mı bilemiyorum çok artmış hepsi