_annee_ kendisi çalışmıyor nü ya bilmiyorum kim ne düşünüyor ama ben borç vermeye karşıyım çünkü geri gelmiyor gelse bile gelene kadar illa bir tatsızlık vs oluyor Bi defa başımıza geldi çünkü hani derler ya kendi paramızla rezil olduk aynı o hesap o günden sonra kimseye borç vermem borç da almam. Eli kolu var insanların Bi zahmet çalışsınlar kimse parayı kolay kazanmıyor ki ama dmi