CaglaOkan76 Ay inşallah vardır Rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin hayırla evlat sahibi olup büyütebilmeyi nasip etsin🙏 güzel haberlerinizi bekliyoruz
2guzelinannesi Hepinize toplu yaziyorum . 2.92 cikmis acil doktoru bu degerle bile silik gorunmus iki gun sonra tekrarlayin demis
2guzelinannesi _Aryalia00 2.92 cikmis doktor testi yenile iki gun sonra cok yeni olabilir demis cunku durumunun farkli oldugumu biliyor doktor bakalim nasip
minnos004 2guzelinannesi Amin inşallah. Vallah dediğim gibi adet günüme bes gun kala yaptım silik çıktı iki gün geçti tekrar yaptım cizgi netti. Kan verdim sabahına pozitif çıktı. Ablamıza da nasip olur inşallah
2guzelinannesi minnos004 ay insallah insallahhh darisi ablama insallah arada kaldi simdi varmi yokmu diye ama inaniyoruz var
2guzelinannesi Deletedmom_64 evet zaten adetten bir hagta once kasik agrisi falan olmustu buyuj bi ihtimal ozaman yumurtladi . Suan seffaf akintisi varmis yarin tekrarliycak iki gunde bir koyulasma gorurse kan vericek tekratdna insallah bizide katin dualariniza rabbim ablamada nasip etsin bu silik olusu bile onu okadat mutlu ettiki
Miniselif var gibi canım . kaseti açıp bakınsana bi bende merak ettim. bu arada ablanı anlarım bende uzun süre istedim nasip oldu hamdolsun .inşallah size de olur inşallah minik karnındadır şimdi
2guzelinannesi Miniselif insallah ya cok guzel yazmissiniz cok mutlu oldum insallah bekliyoruz heycanla korkuyla