baloglusss 2guzelinannesi yazınızı okudum çok mutlu oldum inşallah yarın kan verince değerler güzel çıkacak 😊
2guzelinannesi baloglusss insallah suan karninkasikalri adet gibi agriyormus kanama basladi diye gidiyormus heo seffaf akintisi varmis birde cok afedersiniz idrari kopuk kopuk oluyormus hep acaba hepmi bpyleydi hamilelikte olurmu diye soruyor
Ftma2131 Rabbim hayırlısıyla onada bizlere de olmayan herkese de nasip etsin insallah rabbim umutlarını boş çıkarmasin canım benim yaaa güzel hayırlı haberlerini bekliyoruz inşallah
2guzelinannesi Miniselif insallah ya cok guzel yazmissiniz cok mutlu oldum insallah bekliyoruz heycanla korkuyla
baloglusss 2guzelinannesi her şey olabilir her bünye hamileliği farklı yaşar sıfır belirtiyle 9 ay geçirmiştim bende herkesin değişik. Hayırlısı olsun 🌸🌸
Merimexx 2guzelinannesi evet çok silik bir çizgi var erken öğrenmiş olabilir mi ? Bende geçen ay bu şekilde hamile olduğumu öğrendim ama kimyasal gebelik yaşadım . Kan testi versin 2 günde bir düzenli artış varsa sağlıklı gebeliktir. Benim ilk oğlumda da böyle çok silikti
2guzelinannesi Merimexx iste tam bilmiyoruz belkide ablaminkide kimyasaldir onu ogremicez bir kac gune insallah . 13 yildir bu bile olmuyordu cok sukur kimyasalsa bile bu bizim icin iyi bisey yilalrdir silikte olsa bile pozitif gormedi sukur bunada
Merimexx 2guzelinannesi evet kimyasal gebelik çoğu kadın yaşıyor bu zaten hamile kalabildiginin göstergesi olur yumurtlama vs oluyor demekki. İnşallah sağlıklı gebeliktir
2guzelinannesi https://www.hizliresim.com/e1q4wui kizlarr ablam bugun tekrar yapti hemen cikti bu sefer bir tik koyu ama daha cok koyulasmasi gerekmiyormu heveslenmek istemiyoruz kimyasalmi acaba 4 gune daha koyu cikmasi gerekmezmi yoksa normalmi yenimi kan vericek iki gun sonra tekrarliycak testi
birprensannesii_ 2guzelinannesi brnımde ıdrar testım Boyle cıkmıstı kan da 12.55 cıktı sonrakı gun adet oldum kımyasal gebelıkmiş 4 gun gecıkmeden sonra adet oldum
2guzelinannesi birprensannesii_ benim ablamin adet duzensizligi var . Bilmiyoruz net nekadar gecmis hapa gore 10 gun kadar ama hapi 2 ay hapi icmedi umutlanmayalim biz
Fatmanur0716 En sağlıklısı kan verip 2 günde bir artışı tespit etmek 2 günde yaklaşık 2 katına çıkması gerekiyor beta HCG değeri.İnşallah gönlünce olsun
2guzelinannesi Fatmanur0716 evet bizde diyoruz ama esinin habero yok umutlansin istemiyor bir turlu cikip veremedi suphelenir diye ben atlatarim ama o atlatamaz diyor söylemiyor netlesene kadar