Oglunasikbiranne08 2guzelinannesi ay hadi hayırlısı olsun ya Rabbim gönlüne göre versin inşallah. Haber et bize de mutlaka 🌸
2guzelinannesi Oykubra8 yaa insallah sizonkide kuriyunca kaybolmus gibi oldumu netligi daha az diyor 😔
baloglusss 2guzelinannesi ilk gördüğü önemli rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşAllah bize de yazın merak ettim 🙏🏻😇
2guzelinannesi baloglusss baloglusss minnos004 Muru nolur dua edin bu gunu guzel haberle bitirelim pozitifi gormeo ablamada nasip olsun siz boyle dedikve ben umutlaniyorum
minnos004 2guzelinannesi Amin inşallah. Vallah dediğim gibi adet günüme bes gun kala yaptım silik çıktı iki gün geçti tekrar yaptım cizgi netti. Kan verdim sabahına pozitif çıktı. Ablamıza da nasip olur inşallah
baloglusss 2guzelinannesi yazınızı okudum çok mutlu oldum inşallah yarın kan verince değerler güzel çıkacak 😊
ruveydaensar 2guzelinannesi Rabbim kucağını doldursun, hasretini bitirsin inşallah. Sağlıkla alsın kucağına ve sağlıkla büyütsün. Rabbim yüzünüzü güldürsün inşallah. Ben de var gibi görüyorum çok hafif ama var .
Deletedmom_64 2guzelinannesi rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah benim de 9 yıl olmadı aşılama üçüzlerim oldu tedavi olmayı denedi mi acaba
2guzelinannesi Deletedmom_64 evet hemde cok 10 yildir neler neler denendi tek yumurta bile olusmadi bu ay yumurta vardi ama tup bebege uygun gorulmedi kendimce birseuler yapti bitki cayi vs bakalim rabbim buyuk
aselkerem 2guzelinannesi var canm ben görüyorum Allah hayrlısını nasip etsin insAllah ama cok cok yeni sanırım regl gecikmesini bekleyip testi tekrarlamakta fayda var
2guzelinannesi aselkerem suan gecikmis aslinda kasikta batma oluyormus bu bizi suphelendirdi hic olmazmis bakalim nasipten ote koyde yolda yok
001 Bence daha yeni olduğu için böyle çıkmış olabilir sabah ilk idrarıyşa tekrar yapsın ya da kan tahlili versin bende silik çizgi gördüm gibi