Dolun Sarikuzumalp aynen öle kardeşi olarak bende böle düşünüyorum ve bunları söylüyorum umarım diğer postumu artık yeğenim konuşuyor diye açarım
Aynur-cimbil1986 Dolun abimiz bide memurmus çok ilginç nasl farketmez leryag para nedir gelip geçici insan çocuk larla ilgilenir hiç etrafında 5 yaş çocuk yok bu ların insan bakar düşünür bu böyle bizimkiler niye böyle değil diye blkide TV izleme kten ilgisizlik ten oldulalar
EceTuran Dolun yok kotulukten asla degil. Sosyal hizmetler kontrolunde cocuklar tedavi goruyor. Anne baba rehabilite ediliyor. Surekli kontrol altindalar. Muge Anli’da surekli bahsediliyor bu. Bende sadece alip yurda veriyorlar zannediyordum. Boyle bir uygulamasida varmis.
Dolun İnşallah arkadaşlar . İstediğim tek şey iyi olması bi görseniz o kadar güzel o kadar masum ki inşallah herşey düzelir
Mumoslu30 Dolun Merhaba canım sosyal hizmetleri ara lütfen eve gelip baksinlar cocuklarin durumuna onlar en dogrusunu bilir yapacak baska bir care gorunmuyor yoksa anne babasi izin vermedikten sonra devletten baska kimse birsey yapamaz🥺🥺🤲🏻🤲🏻
flowerfly Dolun Allah o çocukların yardımcısı olsun. Allah’ım nolur haketmeyen anne baba olmasın. Parayı hepimiz seviyoruz valla. Ama madem paraya aşıklar çocuk niye yaptılar. Hiç mi merhamet yok bu kadının içinde yazık değil mi o çocuklara… Bı şeyler yapın kurtarın o çocukları.
Flowers Sumeyye44 hiç mi kelimesi yok anne baba vs benim oğlumda riskli grupta özel eğitime başlayacak
Sumeyye44 Flowers evet önceleri deedee baabaa diyordu artık onları da demiyor sadece yansıma sesleri taklit ediyor Allah yardımcımız olsun inşallah konuştuğu kendini ifade ettiği günleri de görürüz 🤲
Balkupum2505 Dolun ben ne okudum gece gece ya 😳 5 yasindaki cocuk bulamaç yermi ek gida surecinde verilen seyler onlar o cocugun bir yetiskin gibi yemek yemesi lazm artik..
baykuskiz_ Dolun bazıları anne baba olmayi hak etmiyor. O cocuklara yazik. Tek suclari o aileye dogmak. Yazik gunah. Sizin yerinizde olsam 1 dk beklemem sosyal hizmetleri ararim. En azindan cocuklarin hayati kurtulur
maysa-19 Dolun beş yaş çok geç degilmi annesi hicmi farketmemis sağlık ocağı yada götürdüğü cocuk doktoru.ben belirtiler ne geniş bilgiye sahip değilim ama en başta konusmamasi durumunda bı merak edip götürmesi lazımdı
gezentianne maysa-19 Hala mama yiyen cocugun çene kasları gelişmemiştir. Bence otizm değil ama ileri derecede ekran maruziyeti ve uyaran eksikliği.Moron yapmıs cocukları :(
gibicibicis Dolun yengenin ailesi yok mu sizin aileniz onun ailesini arasın böyle böyle durum var gelin çocuklarımızla beraber konuşalım desinler hem abinizi hem yengeyi alıp karşılarına konuşsunlar birinin onları silkelemesi lazım
Mamastuna Dolun çok geç kalınmış, okula başladığında çok sıkıntı olacak,o zaman anne baba ne yapacak,? Yani bir şekilde gözlerini açın,isterlerse karı koca kötü olsun ama çocuklar mahvalmus
gezentianne Sumeyye44 Bence cocıklar otizm değil tamamen yanlış yetiştirmek. “Yetiştirememek” ekran maruziyeti uyaran eksikliği vs morona bağlamış cocuklar. Çiğnemek çene kasları da cok iyi konusmamaları normal :(
Sumeyye44 gezentianne belirtilerin otizm olduğunu söyledim olmayabilir de en doğru şekilde tanısını ne olduğunu doktor söyleyecektir zaten.