Arven-Perisi sağolun ilk 15 aylıkken götürdük doktora. Ozaman farkediliyordu isme tepki vermeme çok kendi halinde takılıyordu göz teması kısıtlılığı tekrarlayan hareketler… Uyku düzeni yemesi içmesi gayet normaldi hala öyle.. Ağlayan bir bebek olmadı çok nadir ağlardı hala öyle sesini duyamıyoruz oğlum diğer otizmli çocuklara göre çok pasif kalıyor çok farklı bişey otizm etrafımda çok fazla tanıdım gördüm iyi bir doktor muayenesi çok önemli