Dolun ne okudum ben ya.. inanamiyorum igrenclige bakarmisiniz 60 lira nedr yaa birde hastalaniyorsunuz diye yada hicbirsey icin vermiste olabilir. Ben esim kardesine birseyler yapmasi icin tesvik ederdim. Yigenlerine paralar verdiririm ihtiyaci var mi sordururum… cok ucuzca ve kalitesiz bir insanmis…. birde babanizin yaninda, cok saygisiz. Cok uzuldum cocuklara. Yanlis anlamazsaniz birsey sorcam… sosyal hizmetleri ararsaniz belki gozlerini korkuturlar. En azindan hem cocuklar,hem aile tedavi olur. Guzel bir aile olurlar belki.