adm
Çok zor günlerdi gerçekten psikolojimin alt üst oldugu , vücudumun her tarafında yaralar çıktığı artı kaşıntım olduğu ,her kafadan bir ses çıktığı , sütümün gelmediği bebeğimin açlık sınırında olduğu zamanları nasıl unuturum... tek tesellim bebeğimdi canım kızımdı.. şimdi tabii hepsi geride kaldı ve çook mutluyuz çektiğim herşeye değdi 😘❤️