adm Bizim ilk günümüz tam 9 gün sonra oldu çünkü 9 gün bebeğim küvezde kaldı. Onu hastaneden çıkarıp eve getirmek harika bir duyguydu. Eşimde bende sevinçten hem ağlıyor hemde tüm aile deli gibi bebeğimin etrafında toplanmıştık. Onun o ürkekliği, altını açtığımızda iğne yapacağımızı sanması kalbime kurşun gibi batıyordu ama çok şükür ki hepsi geçti ben bebeğime bebeğim bana alıştı. Allahım kimseyi evladıyla sınamasın.