adm Aile bireylerimiz bizi kocaman bir heyecan ve mutlulukla evimizde karşıladı.İlk günde evin kalabalık oluşu, benim yorgunluğum ve sezeryan dikişlerime bile aldırış etmeyeşim Kalbimdeki, yanı başımdaki kelebeğimdendi..🦋🐣 sanki daha önce anne olmuşum gibi öyle çabuk alıştık ki birbirimize.Emzirmeyi,altını değiştirmeyi,onu giydirmeyi tereddütsüz yapabildim.Hoşgeldin, ne güzel de geldin Dünyamıza dedim.Hayatımda gördüğüm en güzel varlıktı.Baka baka doyamadım hiç..